Select Language جوک های جدید و خنده دار تلگرام +
کلبه محبت
3p طنز (سري 302)





با خواهرشوهرم دعوام شد درحد تیم ملی

شماره شو تو روزنامه به عنوان خدمتکار افغانی آگهی کردم.

واسه من شاخ میشی میمون بی ریخت
.
.
.
.
.
میدونم.باورش خیلی سخته.....

ولی ما هنوز.داریم.قیمه میخوریم
.
.
.
.
.
امروز از دانشگاه آزاد زنگ زدن بیا ثبت نام کن

تعجب کردم

گفتم من که آزمون شرکت نکردم

گفت mاون روز تو تلگرام به دوستت گفتی

شاید تو آزمون ارشد شرکت کنی

ما ثبت نامت کردیم

آزمون هم جات دادیم

الان ترم دو هستی

نگران نباش درست خوبه

فقط شهریه بدهکاری
.
.
.
.
.
مرگ بر استرالیا

از مسوولین خواهشمندم این یه کشورم به لیست اضافه کنن

تو کلش بهم اتک زدن از استرالیا
.
.
.
.
.

:)))))))))




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام